Česká a slovenská republika

 |  přihlášení | registrace
      Košík je prázdný   |  Jak nakupovat

Předplatné aktualizací

Společnost Embarcadero v roce 2016 změnila obchodní politiku vydávání produktů. Rozhodla se do svých nástrojů průběžně doplňovat kromě oprav i zcela nové vlastnosti a zahrnovat podporu nových technologií. Takové úpravy probíhají častěji během roku a není důležité, zda je nazýváme "opravami (update)" nebo "novými verzemi (new release)". Proto nabízí službu, která uživatelům zajistí průběžnou dodávku všech novinek, které jsou do produktů přidány. Tato služba se jmenuje předplatné aktualizací a má dvě úrovně: standardní předplatné aktualizací a prémiové předplatné aktualizací.

Standardní předplatné aktualizací

Většina softwarových produktů Embarcadero má od 19.4.2016 v ceně licence započítánu i standardní službu technické údržby a podpory pro jeden rok. Tato služba se nazývá "předplatné aktualizací" ("update subscription").  Podrobný popis podmínek služeb údržby a podpory v angličtině najdete ➽ zde na webovém serveru.

Po dobu jednoho roku od nákupu licence tak máte automaticky zajištěnu bezplatnou dodávku všech novinek v produktech, ke kterým máte službu zakoupenu. Navíc v rámci roční doby platnosti získáte řešení tří případů technické podpory. Smlouvu na předplatné uzavřete v rámci nákupu licence (ať už plné verze nebo upgrade). Předplatné je možno před uplynutím jeho platnosti prodloužit na další období.

Pro trvalý přísun nejnovějších verzí produktů stačí pravidelně obnovovat samotné předplatné. Za licenci se již neplatí.

Se standardním předplatným aktualizací získá uživatel po dobu jednoho roku:

  • Periodicky vydávané záplaty kritických funkcí produktů pro případy, kdy není k dispozici žádný návod, jak chybu obejít.
  • Veškeré novinky v produktech:
    • Veškeré nové vlastnosti pro aktuální verzi a veškerá vydání nových verzí (například upgrade z 10 Seattle na 10.1 Berlin).
    • Opravy a záplaty předchozích verzí produktů po dobu až dvou let a tří vydání.
  • Zdarma řešení tří technických problémů (tzv. "incidentů"), které nahlásí středisku technické podpory; technickou podporu poskytuje ústředí Embarcadero (pouze v angličtině, ne v češtině či slovenštině).
  • PLUS+služba poskytovaná společností Embt.biz: překlady hlášení o problémech do angličtiny, komunikace s technickým oddělením Embarcadera a případné zvýšení priority nalezení odpovědí u kolegů v technickém oddělení.
  • PLUS+služba poskytovaná společností Embt.biz: řešení jednodušších problémů vlastními silami; řadu problémů budeme umět vyřešit u nás, aniž byste museli "vyplýtvat" své tři incidenty na dotaz na oddělení technické podpory Embarcadero.

Prémiové předplatné aktualizací

Prémiové předplatné aktualizací poskytuje ještě další služby nad rámec předplatného standardního. Obsahuje všechny vlastnosti a výhody standardního předplatného a navíc další výhody a specializované služby pro lepší zajištění nepřetržité práce. S prémiovým předplatným získáte:

  • Řešení tří (3) dalších technických problémů a sledování jejich řešení online po dobu ročního trvání kontraktu.
  • Zdarma přístup na každoroční globální konferenci CodeRage.
  • Přednostní podporu předchozích verzí a opravy důležitých problémů (zde platí některá omezení).
  • Přednostní přístup k práci s předběžnými vydáními nových verzí produktů se všemi výsadami účastníků beta programu (časné pozvání, časný přístup k betaverzím, přednostní zařazení do programu).
  • Přednostní řešení technických problémů zadaných prostřednictvím webových stránek nebo telefonicky.
  • Možnost seznámit se se strategickým plánem vývoje a zúčastňovat se konferencí s vedoucími vývoje produktů.

Příplatek za prémiové předplatné je 1/3 ceny standardního předplatného; minimální příplatek za prémiové předplatné je však €500 (zhruba 13 750,- Kč v závislosti na směnném kurzu CZK/EUR).


V katalogu produktů na zdejším webovém obchodě je VŽDY zobrazována cena obsahující i roční standardní předplatné. Pokud je to u některého produktu možné a vy se rozhodnete zakoupit samotnou licenci bez předplatného, odškrtněte příznak (tzv. "fajfku" ✔) na katalogovém listu ve sloupci "Předplatné" - ukáže se vám cena bez předplatného.

Informace o tom, jak získáte nové verze v rámci předplatného, naleznete ➽ zde.

Nejčastější otázky a odpovědi o předplatném:

*** Je zakoupení předplatného s produktem povinné?

Roční předplatné je již obsaženo v ceně vetšiny produktů Embarcadero. Výjimku tvoří například InterBase; zde je předplatné volitelné. 

*** Co se stane, jamile skončí lhůta ročního předplatného pro první rok?

Před skončením prvního roku budete moci předplatné obnovit za nízkou cenu; jde o zhruba 30% ceny nové licence. Za licenci samotnou již neplatíte nic. Částka za předplatné se každoročně zvyšuje o inflační příplatek zhruba 4%.

*** Je povinné obnovovat předplatné každý rok?

Před skončením prvního roku předplatného jej můžete obnovit za rozumnou cenu a služba bude beze změny pokračovat po další rok. Po tuto dobu opět získáte veškeré novinky a řešení tří incidentů střediskem technické podpory plus prémiové nabídky doplňků. Prodloužení předplatného před skončením prvního roku není povinné, ale rozhodně to doporučujeme.

*** Mám licenci edice Starter nebo školní produkty. Obsahují též předplatné v ceně produktu?

Ano, obsahují. Získáte vše, co je v předplatném aktualizací obsaženo s jedinou výjimkou: není v něm obsaženo vyřešení tří technických problémů ("incidentů").

Jak získávat nové verze produktů

Pojmenované licence

  • Stáhněte si instalaci nebo instalační média pro Váš produkt 10.1 Berlin
  • Na počítačích s připojením k Internetu a instalovanou verzí XE8 nebo 10 Seattle spusťte instalátor. Verze 10.1 bude nainstalována s využitím existujícího licenčního souboru
  • Na počítačích s připojením k Internetu bez instalované verze XE8 nebo 10 Seattle spusťte instalátor a po vyzvání zadejte sériové číslo verze XE8 nebo 10 Seattle
  • Na počítačích bez přístupu k Internetu je třeba použít instalační média a licenci vygenerovat na jiném stroji, který přístup k Internetu nabízí. Licenční soubor si vygenerujete na stránce pro registraci produktu.

Síťové licence

U síťových licencí musí nejdříve administrátor aktualizovat licenci na licenčním serveru. Síťové licencece mají vlastní, specifický instalátor, který licenci následně ověřuje prostřednictvím administrátorem poskytnutého klientského licenčního souboru. Podrobnější informace naleznete v dokumentaci k licenčnímu serveru ELC.

Doporučujeme si pečlivě uložit přístupové údaje k Vašemu účtu EDN na vlastním bezpečném místě. V případě, že by Vaše roční smlouva o předplatném skončila a nebyla obnovena, není již možné nově vydané verze, updaty a aktualizace instalovat a registrovat.

Není-li při objednání uven kontakt na koncového uživatele, je za tzv. primární kontakt ("primary contact") považována osoba, která produkt objednávala a na její e-mailovou adresu budou směrována všechna upozornění o nových verzích předplacených produktů. Pokud potřebujete tento e-mail změnit, dejte nám vědět.